Od kwietnia fani słodyczy E.Wedel mogą cieszyć się idealnym połączeniem oryginalnej wedlowskiej czekolady, kremowego wnętrza i nieoczywistych dodatków w absolutnie nowej postaci – marka do swojej oferty wprowadziła bowiem długo wyczekiwane lody. Taki krok zasługuje na wyjątkową oprawę, dlatego launch lodowej linii wspiera komunikacja jak ze snu. To właśnie w świat sennych marzeń przenoszą odbiorcę zrealizowane w ramach lodowej kampanii cztery oryginalne spoty.
Sny są odzwierciedleniem naszych pragnień, a o wyjątkowych lodach każdy marzy od dziecka. Nasze pragnienia wpływają na podświadomość, która odtwarza je w snach, w typowy dla nich – nierealny i piękny sposób. To właśnie takie wizje lodów można zobaczyć w reklamach telewizyjnych, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o lodach E.Wedel.
– Nowe lody w portfolio produktowym marki E.Wedel są odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Chcemy, aby słodkie marzenia naszych klientów mogły się spełnia niezależnie od pory roku czy pogody panującej za oknem. W reklamowych spotach pokazaliśmy jak prozaiczny sen przeistacza się w lodowy raj – mówi Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej E.Wedel.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE MAJ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Nowa linia lodów od E.Wedel obejmuje cztery warianty smakowe – abstrakcyjną historię o każdym z nich opowiadają cztery różne, 10-sekundowe spoty, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach. Każdy z filmów pokazuje wyjątkowe składniki danego wariantu i sposób powstawania w abstrakcyjny, lecz niezwykle apetyczny sposób. Wszystkie filmy zostały wykonane w animacji 3D, a muzykę do nich skomponował Radzimir Dębski (JIMEK).
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.