Marka Orzeszek w nowych opakowaniach

Firma Orzeszek wprowadza na rynek nowe opakowania typu flow-pack dla produktów przekąskowych, na początek: orzeszków ziemnych i mieszanki studenckiej.

Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe).

Opakowania mają nowy design, który nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki, poprzez główne kody kolorystyczne i elementy grafiki. Na początek, w nowych opakowaniach pojawią się najbardziej popularne wśród konsumentów orzeszki ziemne solone oraz mieszanka studencka (o gramaturze 50 g, a także 100 g). Z czasem firma planuje rozszerzenie tej oferty także o inne produkty przekąskowe:  jak orzechy czy pszenicę w miodzie.

Nowe opakowania Orzeszka znajdą się na półkach sklepów sieci Leclerc, Frac, w lokalnych sklepach i sieciach tradycyjnych oraz w sklepie internetowym www.bakaliowyswiat.pl.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– GRUDZIEŃ 2019 
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Decydując się na opakowania typu flow-pack chcemy je wyróżnić, aby konsumentom łatwiej było zauważyć naszą nową propozycję. Z drugiej strony – nawiązujemy do identyfikacji wizualnej marki, poprzez zachowanie głównych kodów kolorystycznych i elementów grafiki, które oddają nasze wartości. W ten sposób, konsumenci, którzy mają już do nas zaufanie, a także Ci, którzy naszą markę dopiero poznają, wiedzą, że nowe opakowania należą do tej samej rodziny – mówi Piotr Płóciennik, członek zarządu firmy Orzeszek.

Orzeszek, to polska firma rodzinna, która zajmuje się konfekcjonowaniem i sprzedażą wysokiej jakości żywności z różnych kategorii, w tym bakalii, orzechów, suszonych owoców, ziaren, pestek, zbóż, kasz i miodów. Większość oferowanych produktów, pod marką konsumencką Orzeszek, pakowana jest w transparentne opakowania, dzięki czemu można ocenić ich zawartość i tym samym budować zaufanie konsumentów do marki. To element podejścia firmy do konsumentów, w którym ważne są takie wartości jak wysoka jakość, naturalność, transparentność i zaufanie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.