Nał Bio – innowacja w segmencie napojów „na drogę”

Udostępnij artykuł
Producent marki Nałęczowianka wprowadza do swojej oferty napój Nał Bio w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności. Dzięki zawartości naturalnych aromatów i cukru trzcinowego, niskiej kaloryczności oraz czystemu składowi produkt wpisuje się w nowe trendy na rynku napojów.

Zainteresowanie konsumentów produktami o dobrym, prostym składzie rośnie. W odpowiedzi na nowe trendy Nestlé Waters, producent marki Nałęczowianka, poszerza swoje portfolio o innowację – napój Nał Bio. Nowość dostępna będzie w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-limonkowym – dla fanów połączenia kwaskowości cytryny i limonki ze słodyczą pochodzącą z organicznego cukru trzcinowego oraz brzoskwiniowym – dla osób poszukujących owocowego orzeźwienia z nutą dojrzewającej brzoskwini.

Nał Bio nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Dzięki zachowaniu tylko czterech składników innowacja wpisuje się w trend produktów Clean Label. Co więcej, wyróżnia się niską kalorycznością – w jej składzie znajduje się tylko 1,6 g organicznego cukru trzcinowego, tj. 28kJ w 100 ml.

Produkt dostępny będzie w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 L. Nie bez znaczenia jest też surowiec, z którego butelki są wykonane – lekki plastik PET. Tym samym Nał Bio wpisuje się w trend nieustannie zyskujących na popularności formatów „na drogę”, mogących towarzyszyć konsumentom zawsze i wszędzie. Co istotne, butelki PET w pełni nadają się do recyklingu – ważne tylko, by po opróżnieniu zostały wyrzucone do odpowiedniego, żółtego kosza.

– Rośnie świadomość konsumentów, że regularne picie wody pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia, które umożliwia normalne funkcjonowanie organizmu – uprawianie aktywności fizycznej, efektywną pracę, realizację pasji i pragnień. Wiemy jednak, że czasami konsumenci mają ochotę napić się czegoś innego, niż czysta woda – po prostu dla przyjemności samego smaku. Poszukują produktu, po który będą mogli sięgnąć bez wyrzutów sumienia. Wierzymy, że Nał Bio będzie odpowiedzią na te potrzeby – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.

Nał Bio od producenta marki Nałęczowianka jest już dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena rekomendowana za butelkę wynosi 3,49 zł.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. outdoor, media społecznościowe i prasę. Jej kreacją i strategią zajęła się agencja Przestrzeń, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 04.05.2020
Aktualizacja: 05.05.2020