Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Udostępnij artykuł
Wariantów Lay’s jest tak wiele jak gatunków muzycznych – każdy może znaleźć swój ulubiony smak! W związku z tym marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”.

W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

– Muzyka smakuje lepiej z Lay’s, zwłaszcza, kiedy możesz słuchać jej z przyjaciółmi na żywo na największych festiwalach! Marka Lay’s od lat promuje spędzanie przyjemnych chwil z przyjaciółmi, dlatego w muzycznej loterii Lay’s można grać o karnet na festiwal nie tylko dla siebie, ale również dla paczki trojga przyjaciół.  W ten sposób osoby wygrywające mogą zabrać swoją paczkę na jeden z festiwali muzycznych: Open’er i Kraków Live Festival, a także Audioriver – powiedziała Natalia Makutynowicz, młodszy kierownik marki Lay’s.

STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE MAJ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Na każdym z tych festiwali Lay’s zaprasza do specjalnej muzycznej strefy pełnej dobrej muzyki i atrakcji idealnych do dzielenia się z grupą przyjaciół, m.in. festiwalowych zestawów tatuaży czy możliwości wykonania najbardziej instagramowalnego zdjęcia na festiwalu. W loterii do wygrania są też inne muzyczne nagrody m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl – w sumie w puli znajduje się prawie 1 000 nagród. Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii, a następnie wysłać zgłoszenie.

Kampanii „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s” oraz muzycznej loterii Lay’s towarzyszy silna kampania 360°. Działania zaplanowane do końca września br. prowadzone są też w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 09.07.2019
Aktualizacja: 09.07.2019