– Paliwa typu Premium, zarówno V-Power jak i V-Power Diesel z syntetycznym GTL są coraz chętniej kupowane przez klientów. Pomimo już silnie ugruntowanej pozycji na rynku, zdobywamy zaufanie coraz większej liczby kierowców – uważa Anna Kruszko.
– W ostatnim kwartale nastąpił także rozwój w segmencie gastronomicznym. Stało się tak zarówno dzięki wzbogaconej ofercie, jak również nowej formule ekspozycji w strefach kasowych – chodzi o tzw. ekspozycję w strefie impulsowej. Najlepiej sprzedającym się produktem są oczywiście hot dogi – informuje Anna Kruszko.
– Shell aktywnie uczestniczy także w nowych przetargach na budowę stacji przy autostradach i drogach ekspresowych. Istotnym elementem, który będzie miał wpływ na dalszy rozwój jest przyszłe stanowisko GDDKiA dotyczące wymaganej infrastruktury oraz sposobu naliczania opłat stałych i zmiennych – ocenia Anna Kruszko, członek zarządu koncernu Shell.
Shell obecnie posiada w Polsce 380 stacji paliw, z czego kilka funkcjonuje przy autostradach jako miejsca obsługi podróżnych..Stacje Shell, pod względem liczby wśród koncernów zagranicznych, zajmują drugie miejsce. Na pierwszym miejscu znajduje się BP posiadając 391 stacji zaś na miejscu trzecim, wśród koncernów zagranicznych jest Statoil, który w Polsce ma 291 stacji benzynowych.