Algida: nowe produkty na przerwę w podróży

Udostępnij artykuł

Max Ninja to lody wodne o smaku ananasowo-truskawkowym z nadzieniem wiśniowym. Orzeźwiające lody zawierają 25 kalorii, a pojedyncza porcja – 29 mililitrów – została przez producenta wyceniona na 1 zł w sprzedaży detalicznej. Jak deklaruje producent, lody są polecane dzieciom także dlatego, że zawierają wyłącznie naturalne barwniki i aromaty. Wsparciem sprzedaży może być kolorowy projekt opakowania z bajkowym lwem – wojownikiem ninja.
 
Pojedynczą porcją można też nazwać nowe kubki lodów Carte d’Or o pojemności 450 ml. Poręczne opakowania, które producent określa jako idealne dla singli i miłośniczek gotowania, którym zawsze brakuje miejsca w zamrażarce, zawierają lody o wielu smakach. Linia została skomponowana z ulubionych przez Polaków smaków lodów Carte d’Or: Wanilia, Czekolada, Bakalia, Tiramisu, Forest Fruit. W portfolio znajdziemy także tegoroczną nowość – Carte d’Or Chocolate Cherry. Sugerowana cena detaliczna 450-mililitrowego opakowania lodów Carte d’Or to 8,49 zł.
 
Algida jest częścią firmy Unilever, w której portfolio znajdują się m.in. marki Lipton, Knorr, Hellmann’s, a także liczne marki kosmetyków i środków czystości. Jak wynika z danych badawczych firmy analitycznej Nielsen, w ubiegłym roku w Polsce sprzedano 121 mln litrów lodów, z czego 2 proc., czyli 2,42 mln litrów, znalazło nabywców na stacjach benzynowych. Rynek sprzedaży lodów na stacjach benzynowych rośnie w niewielkim tempie.