– W 2011 roku planujemy posiadać już 20 kawiarenek w ramach sieci Caffe Moya – mówi Leszek Hendzel, dyrektor regionalny sieci Moya. – Planujemy również uruchomienie kilku projektów autorskich, w ramach których wdrożymy m.in. program badania jakości paliw, a także wprowadzenie kolejnych produktów z logo Moya – dodaje.
Anwim zamierza również przygotować specjalną ofertę dla klientów flotowych. – Dla naszych klientów planujemy uruchomić własny program flotowy, a także będzie współpracować z najważniejszymi operatorami, czyli DKV i UTA – mówi Leszek Hendzel.
W ramach stałego poprawiana jakości świadczonych usług Anwim planuje uruchomienie pełnego programu szkoleń dla Partnerów i pracowników sieci Moya.
Oferta firmy Anwim skierowana jest do wszystkich osób, które oczekują gwarancji jakościowej w stosunku do tankowanego paliwa. Wszystkie stacje spod znaku Moya sprzedają wyłącznie paliwa najwyższej jakości, które zapewniają długą i bezawaryjną pracę silników w samochodach.
Ponadto na stacjach Moya znaleźć można szeroki wachlarz usług dostosowany do specyfiki rynku lokalnego, w tym m.in.: parkingi (także dla tirów), sklepy ze zróżnicowanym asortymentem produktów, myjnie, kompresory, odkurzacze, a także lottomaty.
Szczególny nacisk Moya kładzie na jakość obsługi klienta i oferowanych usług, tak aby każdy z klientów czuł się usatysfakcjonowany z oferty stacji Moya. W tym celu wdrożony zostanie program kontroli jakości "Moya jakość" pozwalający zachować jednolity standard świadczonych usług na każdej stacji należącej do sieci Moya.