Sieć Moya uruchomiła kampanię informacyjną dla klientów pod hasłem „Moya – sieć stacji paliw”. W ramach akcji właściciele wszystkich stacji Moya otrzymali materiały marketingowe, które mają za zadanie poinformować klienta stacji, iż korzysta on z usług ogólnopolskiej sieci paliwowej, która spełnia najwyższe standardy jakości obsługi i paliw. W ramach kampanii informacyjnej właściciele stacji otrzymali materiały marketingowe takie jak baner, plakaty, zawieszki na pistolet, ulotki czy naklejki.
Jak liczą właściciele sieci, wizualna komunikacja marki Moya pozwoli mocniej utrwalić ją w świadomości kierowców, tym samym rozbudowując grono najcenniejszych, bo stałych klientów sieci. Dzięki kampanii informacyjnej kierowcy zatrzymywać się będą na stacjach naszej sieci niezależnie od ich lokalizacji, ze względu na rozpoznawalność i zaufanie, jakim darzyć będą markę.
Sieć franczyzowych stacji paliw Moya rozwijana jest przez spółkę Anwim. Liczba obiektów pod marką osiągnęła już 30 i wciąż zapowiadane są kolejne otwarcia. Najbliższe spodziewane jest w połowie czerwca w Grodźcu koło Konina przy drodze wojewódzkiej nr 443. Jak twierdzi Joanna Cabaj-Bonicka, ekspert Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, atutem sieci Moya jest możliwość przyłączenia do niej stacji, której lokalizacja większym sieciom wydałaby się zbyt mało atrakcyjna.