Aspera: Promocja pylonów cenowych

Udostępnij artykuł

– Firma Aspera Sp. z o.o. znów pokazała, iż oprócz tego, że technologicznie stara się wyprzedzić konkurencję o krok, to wychodzi na przeciw klientom proponując atrakcyjną promocję. Promocja skierowana jest do klientów, którzy myślą o zmianie wizualizacji stacji paliw w 2011 roku – mówi Jacek Wójcicki z Aspery.

– Promocja jest o tyle ciekawa, iż klient przy podpisywaniu umowy nie ponosi wysokich kosztów. Wystarczy wpłacić jedynie 20 proc. wartości zamówienia. Warunkiem jest to że klient musi zamówić pylon w okresie od 3 listopada 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku, a realizacja będzie do 28 lutego 2011 roku – wyjaśnia przedstawiciel firmy.

– Dodatkowo jeśli klient złoży zamówienie do 30 listopada 2010 roku dostanie bilety dla dwóch osób na Puchar Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem. Trzeba przyznać, iż ten typ promocji i reklamy jest absolutnym novum na rynku paliwowym – dodaje.

Firma Aspera z Bodzechowa zajmuje brandingiem stacji paliw oraz myjni samochodowych. W ofercie Aspery można znaleźć między innymi pylony cenowe, konstrukcje wiat pylony cenowe, konstrukcje wiat, otoki świetlne, zabudowy słupów. podsufitki, odboje, oświetlenie wiat, oznakowanie kierunkowe, oznakowanie informacyjne, litery blokowe, wyświetlacze LED, meble ekspozycyjne, prezentery, a także ekspozytury i standy.