Auto-Spa przy supermarketach POLOmarket

Udostępnij artykuł

Sieć oferuje swoim partnerom ponad sto atrakcyjnych lokalizacji przy super i hipermarketach Tesco, a dzięki współpracy z siecią POLOmarket dołączy do nich ponad 20 kolejnych.

– Współpraca z siecią POLOmarket daje nam możliwość dotarcia do nowej grupy klientów, głównie w mniejszych miejscowościach, gdzie dotychczas nie byliśmy obecni. W nowych lokalizacjach pojawiać się będą głównie 2-stanowiskowe myjnie, z których skorzystają przede wszystkim klienci supermarketu przy okazji zakupów, ale także okoliczni mieszkańcy – mówi Sławomir Decewicz, prezes Auto-Spa.

Atutem konceptu Auto-Spa są atrakcyjne lokalizacje w sąsiedztwie super i hipermarketów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy myjnie zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie centrów handlowych stają się coraz popularniejsze wśród klientów sklepów wielkopowierzchniowych, którzy docenią możliwość skorzystania z  obu usług w tym samym miejscu bez konieczności przemieszczania się.

Firma Auto-Spa rozwija się poprzez sprzedaż licencji franczyzowej i budowę kolejnych, własnych obiektów. Zainteresowani konceptem mają możliwość zakupu już istniejącej myjni lub wybudowania własnej w wybranej lokalizacji z gotowym pozwoleniem na budowę. W ofercie Auto-Spa dostępny jest również kredyt na uruchomienie placówki partnerskiej, a od niedawna także własna technologia mycia bezdotykowego.