W ramach oferty prywatnej firma chce pozyskać środki na realizację strategii rozwoju, która zakłada osiągnięcie czołowej pozycji na rynku myjni bezdotykowych w Polsce. Auto-Spa planuje zadebiutować na NewConnect w IV kwartale 2011.
– Debiut na rynku alternatywnym umożliwi nam zdobycie środków finansowych na rozbudowę sieci: zwiększenie liczby własnych myjni oraz intensywny wzrost obiektów franczyzowych. W ten sposób planujemy w najbliższych latach utrzymać dotychczasową wysoką dynamikę rozwoju. Jestem przekonany, że pojawienie się na rynku NewConnect wzmocni również wiarygodność i rozpoznawalność marki Auto-Spa – mówi Sławomir Decewicz, Prezes Zarządu Auto-Spa S.A.
Obecnie w sieci Auto-Spa funkcjonuje 17 obiektów, a kolejnych kilkanaście jest w trakcie budowy. Do końca roku może działać nawet 60 myjni, z czego połowa na zasadzie franczyzy. W maju operator podpisał dwie umowy franczyzowe na budowę obiektów partnerskich. Firma planuje zakończenie obu inwestycji jeszcze w tym roku.
Model biznesowy Auto-Spa skupia się wokół budowy i sprzedaży gotowych myjni bezdotykowych oraz dostawy urządzeń i chemii w ramach programu franczyzowego. Atutem konceptu Auto-Spa są atrakcyjne lokalizacje w sąsiedztwie super- i hipermarketów Tesco. Prowadzone są też rozmowy z innymi sieciami handlowymi.