Business Superbrands to ranking marek, którego celem jest wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na polskim rynku. Nagroda jest wyróżnieniem dla firmy za wieloletnie działania marketingu na rzecz silnego brandu. Marki uczestniczące w tym projekcie mogą posługiwać się specjalnym stemplem potwierdzającym przyznany im status. Pojawia się on na opakowaniach produktów, w reklamach oraz na papierach firmowych na całym świecie.
O zaproszeniu do ekskluzywnej grupy Business Superbrands decydują głosy niezależnej Rady Marek, w skład której wchodzą uznani eksperci i specjaliści w dziedzinie marketingu, PR, reklamy, brandingu oraz przedstawiciele największych firm, którzy sami są specjalistami od marki. Wyboru dokonują spośród tysiąca marek, tytuł otrzymuje zaledwie ok. 5 proc z nich.
BP jest jedną z największych firm energetycznych świata. Zatrudnia ponad 100 tys. ludzi, w tym ponad 3 tys. w Polsce. Firma prowadzi działalność w ponad 100 krajach, na 6 kontynentach. Codziennie obsługuje miliony klientów detalicznych. Koncern ma na świecie ok. 22, 5 tys. stacji paliw, w tym ponad 380 w Polsce. Produkuje 3,8 mln baryłek ropy dziennie. W Polsce BP rozpoczęła swoją działalność w roku 1991 roku – od tego czasu zainwestowała w naszym kraju ponad 800 mln dolarów.