Chcemy być kluczowym dostawcą dla stacji paliw

Udostępnij artykuł

Przewidujemy dalszy rozwój świadczonych przez nas usług i nawiązywanie współpracy z kolejnymi, dużymi sieciami stacji benzynowych w kraju. Myślę, że docelowo możemy być jednym z najmocniejszych graczy w tym segmencie rynku – ocenia Rafał Melanowicz.

– W czerwcu staliśmy się jedynym dostawcą podstawowych kategorii produktowych: słodyczy, napojów i piwa dla największej sieci stacji paliw w Polsce – Orlen i Bliska. Umowa z PKN Orlen to pierwszy przykład wykorzystania skali spółki do współpracy z tego typu firmami, działającymi na terenie całego kraju – przypomina Rafał Melanowicz.

Zdaniem dyrektora sprzedaży spółki Tradis przy skutecznej obsłudze sklepów przystacyjnych ogromne znaczenie ma nowoczesny system elektronicznych zamówień. – Taki system Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta. Uznanie PKN Orlen zyskały przede wszystkim nowatorskie rozwiązania systemu elektronicznego obiegu dokumentów Tradisu, które pozwalają usprawnić proces zaopatrzenia i zamówień – ocenia Rafał Melanowicz.

– Orlen pozytywnie ocenia też tempo dopasowania systemów informatycznych, jakość przygotowanych harmonogramów dostaw, czy poziom realizacji zamówień. Kontrakt z PKN Orlen pokazał, że Tradis może zagwarantować obsługę tak dużej i rozproszonej sieci na najwyższym poziomie – dodaje Rafał Melanowicz.

– W Polsce działa łącznie 6 700 stacji benzynowych, a 6 000 sklepów w tych placówkach generuje roczny obrót produktami FMCG na poziomie 2,5 mld zł, przyrastający rocznie o 5 proc. To znaczący rynek, o ogromnym potencjale. Jako Tradis chcemy aktywnie wykorzystać możliwości, które on daje, szczególnie, że w naszym przekonaniu jesteśmy dziś najlepszym partnerem dla stacji paliw w Polsce – podsumowuje Rafał Melanowicz, dyrektor sprzedaży Tradis.