– Przyszły rok chcemy zakończyć 40 obiektami, a w przyszłości zostać numerem jeden w kwestii stacji przymarketowych – dodaje prezes Intermarché Polska.
Grupa Muszkieterów planuje również swojej sieci sklepów. – W roku 2011 rynek atakujemy konceptami Intermarché–Super i Intermarché–Contact – informuje Janusz Jasiński, prezes Intermarché Polska dodając, że sieć zrealizuje cel otwarć swoich sklepów na ten rok.
– Kluczem do rozwoju sieci jest multiformatowość naszych sklepów, aby móc w pełni zagospodarować cały rynek – ujawnia Janusz Jasiński. Prezes Intermarché Polska przyznaje także, że pomimo trudnej zimy, która przyniosła opóźnienia w budowie wielu sklepów, do końca roku sieć zrealizuje tegoroczny cel, czyli prawie 20 otwarć sklepów.
Sieć Intermarché należy do Grupy Muszkieterów, które jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządzają oni supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu "dom i ogród" Bricomarché. Muszkieterowie są obecni w 8 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2009 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły 34 miliardy euro. Obecnie w Polsce działają 152 obiekty należące do sieci Intermarché. Ostatnio sieć otworzyła market pod szyldem Super w Szprotawie. Sklep został zbudowany według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.