Lider rynku bakalii, odpowiadając na różnorodne, przekąskowe oczekiwania konsumentów, rozbudowuje ofertę nowych przekąsek z linii „Chwyć & Jedz” o kolejne propozycje. Nowości to połączenie bakalii z czekoladą w formie dwóch poręcznych, słodkich mieszanek: Mieszanki studenckiej Choco 50g oraz Mieszanki Szkolnej Kids 50g.
Z badań Bakalland wynika (Raport Bakalland „Trendy na rynku żywności”, wrzesień 2017, Zymetria), że aż 96 proc. Polaków przy różnych okazjach sięga po przekąski. Chętnie w tej roli widzą suszone owoce i orzechy (28 proc.), ale także czekoladę (30 proc.). Dlatego Bakalland, by jeszcze lepiej realizować potrzeby konsumentów, rozszerzył nową linię przekąsek o propozycje łączące te dwie kategorie – bakaliowe mieszanki zawierające słodkie dodatki – lentilki z czekoladą oraz rodzynki w czekoladzie.
– Nasza klasyczna Mieszanka Studencka z prażonymi orzechami arachidowymi, rodzynkami, orzechami nerkowca i orzechami laskowymi od lat jest najpopularniejszą z bakaliowych mieszanek. Konsumenci dziś żyją jednak w coraz większym pośpiechu i jednocześnie poszukują różnorodnych, nowych smaków. Dlatego proponujemy im nowość – ciekawe, słodkie bakaliowe mieszanki w poręcznych opakowaniach i porcji na raz. Dzięki połączeniu pełnowartościowych bakalii najwyższej jakości z czekoladą, przekąski znajdą uznanie zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych – mówi Ewelina Haraburda, product group manager marki Bakalland.
STACJA BENZYNOWA & CONVENIENCE STORE
– WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018 –
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Nowości – Mieszanka Szkolna Kids 50g oraz Mieszanka Studencka Choco 50g są częścią nowej linii przekąsek „Chwyć & Jedz”. Bakaliowe mieszanki dołączyły do bogatej oferty, składające się już z prażonych ziaren i chrupiących orzechów w porcjach „na raz”. Nowe produkty Bakalland maja trafiać do konsumentów poszukujących szybkiej i zdrowszej alternatywy dla klasycznych słodyczy, którą można zabrać w drogę, do szkoły czy do pracy. Niewielkie opakowania zawierające bakaliową przekąskę zmieszczą się w torebce, plecaku bądź kieszeni.
Atutem nowych mieszanek jest ich poręczne, impulsowe opakowania o niewielkiej, przekąskowej gramaturze. Dzięki temu nowości sprawdzą się wyeksponowane w przestrzeni sklepu na osobnych, dedykowanych dla linii stojakach, w strefie przykasowej oraz w dowolnym miejscu w przestrzeni sklepu. Dedykowany stojak hakowy stanowi wyróżniającą się, kompleksową ekspozycję – idealną do produktów impulsowych.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.