Deser Paula z puzzlowymi magnesami

Udostępnij artykuł

Kampania potrwa do 10 listopada br. Do każdego podwójnego opakowania deseru dla dzieci Dr. Oetkera zostały dodane gratis magnesy w kształcie puzzli, które można kolekcjonować i dowolnie układać, tworząc farmę Krowy Pauli i jej przyjaciół. Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek limitowanej serii produktu obejmuje emisje spotów reklamowych, prowadzenie strony internetowej z grami dla najmłodszych oraz zamieszczenie informacji o promocji na opakowaniach deserów. Również wewnętrzne strony kartoników zostały zadrukowane zagadkami
i rebusami.

Do promocyjnego asortymentu należy:
– Paula o smaku waniliowym w łaty o smaku czekoladowym – 2 x 100 g
– Paula o smaku czekoladowym w łaty o smaku waniliowym – 2 x 100 g
– Paula o smaku czekoladowo-orzechowym – 2 x 100 g

Deser Paula będzie dostępny od ostatniego tygodnia września 2011 roku w dwupakach, w standardowej cenie, ok. 3,20 PLN.