W styczniu br. jej przychód wyniósł 196 104 zł. Równie optymistycznie wyglądają dane dotyczące sprzedaży paliwa w lipcu oraz styczniu 2011 r. Wyniosły one odpowiednio 149 397 l oraz 40 959 l. W tym przypadku mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie 264,7 proc.
Lipiec br. był kolejnym miesiącem, w którym spółka Momo S.A. odnotowała bardzo wyraźny wzrost przychodów. – Jednoznacznie świadczy to o pozytywnej reakcji rynku na naszą ofertę. Została ona opracowana w taki sposób, aby maksymalnie uwzględnić specyfikę rynku paliwowego w obrębie, którego prowadzimy działalność – mówi Jacek Malec, prezes zarządu Momo SA. – Nasze działania przyniosły zadawalające efekty, ponadto planujemy dywersyfikację źródeł przychodów poprzez współpracę z globalną korporacją National Alamo. Dotyczy ona uruchomienia tankomatów Momo, uzupełnionych o dodatkową funkcjonalność, umożliwiającą automatyczną obsługę klientów w wypożyczalniach samochodów National Alamo oraz na stacjach paliw Momo. Pilotażowo otwarte zostaną trzy punkty na lotniskach w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.
Również w lipcu 2011 r. spółka Momo S.A nawiązała współpracę z firmą Ewros w zakresie wykonania i montażu identyfikacji wizualnej dla planowanych stacji paliw Momo. Umowa dotyczy wykonania kompleksowej dokumentacji technicznej, produkcji i montażu elementów identyfikacji wizualnej dla 30 stacji Momo do 2015 roku. Wartość kontraktu wynosi 2,7 mln zł.
Firma Ewros istnieje od 1993 r. i specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i montażu identyfikacji wizualnej oraz reklamy zewnętrznej. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych projektów dla największych sieci handlowych w całym kraju, w tym również dla Momo S.A w Grodzisku Mazowieckim. Ewros jest strategicznym partnerem Momo S.A w procesie rozwoju sieci automatycznych stacji paliw.
Aktualnie spółka Momo S.A. uruchomiła jedną automatyczną stacją paliwową w Grodzisku Mazowieckim. Do końca 2012 roku firma planuje uruchomić siedem nowych obiektów, zlokalizowanych na terenie Mazowsza oraz Wielkopolski. W ciągu najbliższych pięciu lat spółka zamierza łącznie zbudować 31 automatycznych stacji paliwowych. Oznacza to, że w ten sposób powstanie jedna z największych sieci w Polsce.