Ruszyła kampania promująca nową czekoladę Mocno Mleczną E.Wedel. Spoty reklamowe prezentują nową tabliczkę w portfolio najstarszej czekoladowej marki w Polsce.
Marka E.Wedel od pokoleń uprzyjemnia Polakom codzienne chwile. Pielęgnując swoją blisko 170-letnią historię, jednocześnie poszerza ofertę, ,,smakując świat na nowo” – zgodnie z tym, co słyszmy w spocie. W nowej kampanii czekolady Mocno Mlecznej pozycjonowana jest wedlowska czekoladniczka Renata Kamińska, która stworzyła recepturę tej wyjątkowej tabliczki. Spot zachęca do spróbowania nowej czekolady oraz pokazuje jej wyróżniki – wyjątkowo aksamitną i mleczną nutę smakową.
– Nowa czekolada Mocno Mleczna została stworzona z myślą o wielbicielach czekolady poszukujących innowacyjnych smaków. Co więcej, w nowej kampanii chcemy pokazać, że istotna jest dla nas bogata tradycja E.Wedel i cenne doświadczenie naszych pracowników, którzy nieustannie dopasowują ofertę do aktualnych upodobań konsumentów – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.
Link do spotu 15 s: https://youtu.be/Jw1q2RqrGlk
Link do spotu 30 s: https://www.youtube.com/watch?v=mCtRqfA1jao
Działania reklamowe marki E.Wedel obejmują wiele kanałów komunikacji. Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi, za planowanie i zakup mediów, agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe Polska. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada agencja Walk PR.
STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.