FoodCare sprzedaje napój Black

Udostępnij artykuł

Stylistyka opakowań napoju Black nawiązuje do wprowadzonego wcześniej przez FoodCare brandu Tiger Black, który był w sprzedaży przez ostatnie kilka tygodni. Produkt pod znaną marką Tiger może w tej chwili sprzedawać wadowicka firma Maspex, z którą stosowną umowę podpisała fundacja Dariusza „Tigera” Michalczewskiego Równe Szanse.

Tiger to jeden z najpopularniejszych napojów energetycznych w Polsce. Swoją nazwę zawdzięcza pseudonimowi znanego boksera Dariusza Michalczewskiego. Jego fundacja jest właścicielem znaku, na którego użycie udziela licencji. Pierwotnie stosowna umowa podpisana była z firmą FoodCare, ale Fundacja Darka Michalczewskiego Równe Szanse stwierdziła, że producent nie wywiązuje się z umowy i zerwała ją. Nową licencję na produkcję napoju otrzymała spółka Maspex Wadowice. FoodCare odpowiedział wprowadzeniem na rynek napoju Tiger Black.

Kilka dni temu krakowski sąd okręgowy na wniosek Michalczewskiego zabronił firmie FoodCare produkować i sprzedawać produkty pod nazwą Tiger. Warunkiem wejścia tego zakazu w życie była wpłata przez boksera kaucji w wyoskości 3 mln złotych. – Kaucja została wpłacona, wobec czego firmę FoodCare nadal obowiązuje zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy napojów zawierających oznaczenie Tiger – poinformował w poniedziałek Dariusz Michalczewski.