GreenWay nawiązał współpracę z Mondial Assistance

Udostępnij artykuł
Mondial Assistance pomoże swoim klientom posiadającym auta elektryczne, gdy wyczerpie się im bateria w pojeździe. Samochody zostaną naładowane w stacjach sieci GreenWay, a cała operacja odbędzie się bezgotówkowo. Usługa dostępna będzie nie tylko na terenie Polski, w 231 stacjach sieci GreenWay, ale też w innych krajach Europy, w sieci partnerskiej tego największego w Polsce operatora sieci stacji ładowania.

Nawiązana współpraca między Mondial Assistance a GreenWay Polska obejmuje posiadaczy aut elektrycznych, korzystających z gwarancji producenta lub z usług auto assistance, oferowanych przez firmy ubezpieczeniowe i obsługiwane przez Mondial Assistance. Każdy taki klient, w sytuacji, gdy w jego samochodzie rozładuje się bateria, otrzyma wsparcie od Mondial Assistance, który zajmie się transportem auta do najbliższej ładowarki i naładuje je bez dodatkowej opłaty ze strony klienta.

– Dostępność usług ładowania i pozytywne doświadczenia użytkowników to istotne czynniki rozwoju elektromobilności. Współpraca z Mondial Assistance wpisuje się w te założenia poprzez szerokie udostępnienie bezgotówkowych usług ładowania w Polsce i za granicą. To korzyść nie tylko dla obecnych kierowców elektromobilnych, ale także tych, którzy jeszcze zastanawiają się nad rezygnacją z aut konwencjonalnych na korzyść elektryków – mówi Rafał Czyżewski, prezes GreenWay Polska.

– Jako firma działająca na polskim rynku od ponad 20 lat, mamy ogromne doświadczenie w rozwoju innowacyjnych produktów. Dlatego cieszy nas fakt, że do grona naszych Partnerów dołączył GreenWay. Współpraca z GreenWay to ważny krok w kierunku rozwoju oferty dla rosnącego segmentu aut elektrycznych zarówno z perspektywy pomocy na drodze, jak również wsparcia z domowymi stacjami – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Elektromobilność rozwija się mimo problemów przemysłu samochodowego wywołanych kryzysem COVID-19. Eksperci firmy konsultingowej Frost and Sullivan, określają wpływ epidemii COVID-19 na elektromobilność jako „niski” i przewidują, że globalna sprzedaż samochodów elektrycznych odbije się szybko, bo już we wrześniu tego roku, a cały rok odnotuje kolejny wzrost sprzedaży. W czasie gdy spadki sprzedaży konwencjonalnych samochodów biją kolejne rekordy, sprzedaż aut elektrycznych wzrosła w marcu lub kwietniu na kluczowych rynkach: o 6 proc. w USA, 109 proc. w Wielkiej Brytanii, 100 proc. w Danii, i 18 proc. we Włoszech.

Również w Polsce dane sprzedażowe za pierwsze miesiące roku pokazują, że sprzedaż pojazdów elektrycznych rośnie w porównaniu do 2019 roku. W ciągu pierwszych 4 miesięcy liczba zarejestrowanych aut elektrycznych wyniosła 1705 (w ubiegłym roku, w porównywalnym okresie liczba ta wyniosła około 1 tys. sztuk).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.