Hochland Polska w szczytnym celu mobilizuje pracowników do aktywności fizycznej

Udostępnij artykuł
W ramach sportowo-charytatywnego wyzwania Hochland Challenge pracownicy Hochland Polska pomagają potrzebującym poprzez zaangażowanie sportowe. Tegoroczna edycja wydarzenia cieszyła się wielkim zainteresowaniem, a założony pierwotnie cel został ponad dwukrotnie przekroczony.

Dzięki temu firma przekaże na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy bon o wartości 10 tys. zł. To nie jedyny benefit wynikający z Hochland Challenge – w wyniku rezygnacji pracowników z przemieszczania się samochodami na poczet aktywności fizycznej nie wyemitowali oni ponad 10 ton dwutlenku węgla do atmosfery.

Z myślą o tym, że każdy może lubić inną formę ruchu do Hochland Challenge włączono 80 różnych form aktywnego spędzania czasu, np. bieganie, pływanie, spacerowanie czy gotowanie. Wyzwanie trwało od 8 czerwca do 31 sierpnia 2020 roku. Uczestnicy zapisywali swoje osiągnięcia w specjalnie przygotowanej aplikacji, a po zakończeniu akcji i podsumowaniu wyników najlepsi zostali nagrodzeni. Pierwotnym celem było, by pracownicy Hochland Polska spalili wspólnie 1 milion kalorii. Po weryfikacji okazało się, że spalili ich ponad 2,5 mln.

Firma zobowiązała się do przekazania na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy bonu o wartości 10 tys. zł, jeśli pracownikom uda się zrealizować postawiony przed nimi cel.

STACJE PALIW – SPRZEDAŻ DETALICZNA – RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

– Staramy się angażować i motywować naszych pracowników, a jeśli dzięki temu możemy wychodzić poza ramy naszej organizacji i pomagać innym, robimy to z przyjemnością. Ważne są dla nas również kwestie ekologiczne, które stanowią kluczowy punkt w naszej strategii zrównoważonego rozwoju. Wspólnie nie wyemitowaliśmy 10 ton dwutlenku węgla, pokonaliśmy dystans, który pozwolił nam okrążyć Ziemię– mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

To nie pierwszy raz, gdy Hochland Polska motywuje swoich pracowników do aktywności fizycznej, a przez to pomocy innym. W ubiegłym roku, w ramach inicjatywy „Postaw świat na kółkach”, wsparli oni byłego kolarza Ryszarda Szurkowskiego, który w 2018 roku uległ wypadkowi. Firma Hochland Polska przekazała wówczas fundusze na rehabilitację wybitnego polskiego sportowca.

Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.