Huzar zmodernizuje program lojalnościowy

Udostępnij artykuł

Program lojalnościowy testowany był na dziewięciu stacjach paliw. Brały w nim udział obiekty we Wronkach, Żodyniu, Lipsku, Szadku, Koszalinie, Gołdapi, Olkuszu, Czerwińsku i Czyżowicach. Jak informuje firma Polpetro, na wszystkich tych stacjach próby wypadły pomyślnie i już w połowie czerwca program lojalnościowy zostanie wdrożony na kolejnych stacjach sieci PSP Huzar.

Tradycyjne wydanie programu lojalnościowego „Szarża prezentów” polegało na przyklejaniu do karty członkowskiej punktów zdobytych za zakupy na stacjach Huzara. Punkty wydawane były w nominałach 1, 2, 5 i 10, a uczestnik programu był zobowiązany nakleić je na swoją kartę członkowską. W zmodernizowanej wersji programu punkty naliczane będą przy użyciu karty zbliżeniowej. Punkty zebrane na stacjach Huzara można następnie wydać na produkty motoryzacyjne, artykuły dla dzieci i sprzęt dla gospodarstwa domowego czy drobną elektronikę.

W sieci Huzara działa obecnie już 69 stacji, przy czym już dziesięć uruchomionych zostało w tym roku. Spółka Polpetro, która jest właścicielem sieci stacji Huzar, została założona w grudniu 2000 r. w Płocku przez grupę 22 indywidualnych właścicieli patronackich stacji paliw w sieci Petrochemii Płock SA.