Grupa wypracowała w III kwartale zysk operacyjny w wysokości ponad 21,5 miliona złotych i był on wyższy, od osiągniętego w analogicznym okresie roku ubiegłego, o 3,8 miliona złotych tzn. o 21,6 proc.
– Bardzo dobre wyniki III kwartału pokazały, że nasza Grupa konsekwentnie realizuje strategię wzrostu, pomimo negatywnego wpływu czynników makroekonomicznych wynikających z ustępującego już kryzysu. Wpływ na dobre wyniki ma kilka elementów. Przede wszystkim obserwujemy wyraźny wzrost efektywności zarządzania, co jest bezpośrednim efektem wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego – SAP oraz Contact Center. Optymalizacja realizowanych w ramach Grupy procesów doprowadziła do istotnego obniżenia udziału kosztów pośrednich zarządzania w stosunku do rosnących szybciej niż przed rokiem przychodów Grupy. Dobre wyniki to również efekt stabilizacji marży na kontraktach, będących efektem ciągłych negocjacji z klientami. Nasi menadżerowie coraz lepiej i skuteczniej poszukują możliwości optymalizacji procesów, co daje korzyści także naszym Klientom – mówi Wojciech Rembikowski, wiceprezes Impel S.A.
Grupa Impel kładzie nacisk na dalszy rozwój i wykorzystanie swoich kompetencji w obszarze akwizycji oraz restrukturyzacji podmiotów rynkowych. Doświadczenia Grupy, z przeprowadzonych już procesów akwizycyjnych i restrukturyzacyjnych, pokazują wysoką efektywność ich przeprowadzenia. Dynamiczna poprawa wyników, skala działania i tempo rozwoju stwarzają warunki dla wzrostu wartości akcji Impel S.A. Impel tworzy i rozwija na rynku nowe usługi świadczone w filozofii outsourcingu, które często wywodzą się bezpośrednio z własnych, wewnętrznych zasobów kompetencyjnych.