Kolejne stacje w sieci Moya

Udostępnij artykuł

Stacja po rebrandingu diametralnie zmieniła swój wygląd. Stacja ta przez 10 lat funkcjonowała pod znakiem Lotosu, teraz – spośród wielu ofert współpracy – właściciele wybrali właśnie markę Moya. Zmiana barw zaowocowała bardzo pozytywną opinią i wieloma pytaniami o tę sieć stacji.

Zmodernizowany punkt proponuje gościom wyśmienitą kawę i zaprasza do baru na smaczną przekąskę. Ponadto Rozległy teren wokół stacji zapewnia sporo miejsca dla TIR-ów.

Także w październiku dołączyła do partnerów sieci MOYA firma Drobud, oddając do użytku niezwykle efektowną po rebrandingu stację w Jarocinie. Stacja znajduje się przy wyjeździe z Jarocina w kierunku Poznania. Zaopatrzona w kącik kawowy "Caffe MOYA", a niebawem także i moduł hot-dog zapewni pożywny posiłek.

W połowie listopada 2010 r. w barwach Moya rozpoczęła pracę stacja w Krotoszynie. Firma Robstal zaprezentowała swoim klientom zupełnie nowe oblicze swojej stacji. Stacja znajduje się w centrum Krotoszyna przy nowo wybudowanym rondzie przy ul. Chełmońskiego. W trakcie procesu rebrandingu wymieniono wszystkie meble sklepowe, dzięki czemu stacja zyskała na atrakcyjności. Stacja posiada również w pełni wyposażony kącik kawowy "Caffe MOYA" gdzie klient może skorzystać w kilku rodzajów świeżo parzonej kawy jak również z pysznych hot-dogów.

Kolejna stacja sieci Moya pojawiła na Mazowszu także w listopadzie. Właściciele stacji paliw w Tłuszczu – firma ASPRON – zmodernizowali swoją stację, która teraz promować będzie logo stacji Moya.

Obiekt zyskał m. in. nową wiatę i totem cenowy. Właściciele stacji mają w planach rozbudowę niewielkiego na razie sklepu.

Stacja przygotowując się do wdrożenia kart lojalnościowych sieci Moya przygotowała karty działające we własnym, autorskim programie.

Wszystkie stacje sieci Moya w okresie jesienno-zimowym oferują swój pierwszy produkt – zimowy płyn do spryskiwaczy, który już spotkał się z dużym zainteresowaniem Klientów oraz bardzo pozytywnymi opiniami. Wysoka jakość połączona z przystępną ceną jest, jak widać, gwarantem sukcesu, oraz motywacją do prac nad kolejnymi produktami pod marką Moya.