– Łakotki to jedna z czołowych marek ciastek suchych oraz suchych z dodatkami – najszybciej rosnącego segmentu w całej kategorii produktowej. Konsumenci, ceniący Łakotki za smak i wysoką jakość, ucieszą się z nowej, bogatszej oferty przepysznych, chrupiących ciasteczek. Odpowiadając na oczekiwania klientów, zwiększyliśmy ilość ciastek w pudełku, wprowadziliśmy nowe kształty i smaki oraz odświeżyliśmy szatę graficzną opakowań – mówi Anna Czaplicka, kierownik marki Łakotki.
W drugiej połowie sierpnia rozpocznie się intensywna kampania telewizyjna, wspierająca odświeżenie marki, która potrwa do późnej jesieni. Przekaz trzydziestosekundowych spotów– „Wszyscy jesteśmy Łasuchami”, nawiązuje do charakteru produktu: lekkich i kruchych ciasteczek, stanowiących doskonałą propozycję dla osób lubiących dzielić się na co dzień radością wspólnego łasuchowania i szukających słodkich inspiracji w chwilach relaksu w gronie rodziny i przyjaciół.
Nowe Łakotki to gwarancja najwyższej jakości, co potwierdza również nowoczesne, odświeżone opakowanie oraz nowa wizualizacja logotypu marki. Główną grupę docelową Łakotek stanowią kobiety, poszukujące lekkich i kruchych ciasteczek dla siebie i rodziny, które będą umilały codzienne chwile.
Nowe Łakotki są już dostępne w sprzedaży w handlu tradycyjnym i w większości sieci handlu nowoczesnego. Ciasteczka oferowane są w siedmiu wariantach. Łakotki deserowe, Łakotki kakaowe, Łakotki kokosowe i Łakotki maślane mają cenę rekomendowaną 3,49 zł. Natomiast Łakotki kakaowe z czekoladą, Łakotki kokosowe z czekoladą i Łakotki maślane z czekoladą powinny być sprzedawane za 4,29 zł.