Laur Klienta jest programem, w którym corocznie wyłaniane są najpopularniejsze marki i produkty w prawie 300 kategoriach. Laureaci konkursu wybierani są na podstawie opinii polskich klientów, którzy decydują o najlepszych według nich produktach. Dzięki temu wyniki konkursu odzwierciedlają tendencje panujące na polskim rynku. Organizatorem programu jest Grupa Media Partner – wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie oraz Przeglądu Gospodarczego.
– Przyznany marce Platinum tytuł jest szczególnie ważny dla Orlen Oil, ponieważ potwierdza pozytywne opinie Klientów o produktach firmy. Oleje silnikowe Platinum obecne są na polskim rynku od 2003 r. i z roku na rok zyskują uznanie u polskich kierowców, którzy coraz częściej sięgają po rodzime produkty – informuje Orlen Oil.
– Orlen Oil na bieżąco monitoruje trendy panujące w segmencie środków smarowych, w celu maksymalnego dopasowania oferty do wymagań i oczekiwań Klientów. W wyniku prowadzonych przez firmę działań oferta produktowa Platinum wzbogacana jest sukcesywnie o nowe zaawansowane technologicznie produkty – ocenia spółka.
W ostatnim czasie firma Orlen Oil wprowadziła do sprzedaży nową linię olejów PLATINUM Classic obejmującą olej syntetyczny, semisyntetyczny i mineralny. Produkty dostępne są w trzech klasach lepkościowych SAE: 5W-40, 10W-40 oraz 15W-40. Wszystkie nowe produkty linii PLATINUM Classic oferowane są w butelkach 1-litrowych oraz w pojemności 4, 5 litra. Nowością jest kolor opakowań – oleje PLATINUM Classic oferowane są w czerwonych butelkach.