Laur Klienta dla paliw Dynamic

Udostępnij artykuł

– Lotos Paliwa są  jedyną firmą w branży, której przyznano ten tytuł. Jest to wyjątkowa nagroda, będąca potwierdzeniem niezmiennie dobrej opinii Polaków o naszym produkcie, jakim są paliwa Lotos Dynamic. Nagroda jest dla nas tym cenniejsza, gdyż wyboru laureata dokonali sami klienci – podkreśla Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa.

Stacje paliw gdańskiego koncernu to gwarancja wysokiego standardu obsługi oraz dostępności szerokiej gamy produktów i usług. Kierowcy mogą zatankować na nich paliwa wysokiej jakości oraz dodatkowo uszlachetnione produkty Lotos Dynamic.

– Po raz kolejny zostaliśmy docenieni za starania jakie wkładamy w tworzenie produktów o najwyższej jakości. Ta nagroda to dla nas duży prestiż. Mamy świadomość, że to także zobowiązanie na przyszłość – dodaje Magdalena Jurdziak, dyrektor biura marketingu Lotos Paliwa.
 

W styczniu 2011 r. minęło piętnaście lat od powołania spółki Lotos Paliwa, odpowiadającej za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw. Aktualnie w sieci funkcjonuje łącznie 328 stacji (w tym 9 MOP na autostradach A1, A2, A4 i A6 oraz 5 stacji Lotos Optima) dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach i drogach ekspresowych w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych.

Lotos Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.