– Jesteśmy dumni z faktu, że możemy naszym klientom zaoferować produkty, które cieszą się ich uznaniem – komentuje Paweł Lisowski, prezes Lotos Paliwa. – Wysoka jakość produktów i usług oraz satysfakcja klientów to jedne z kluczowych założeń naszej strategii – dodaje.
Laur Klienta to zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, który przynosi producentom i dystrybutorom towarów odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie 400 respondentów.
Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są nagrodą polskiego konsumenta. Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. – Dlatego też to wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne – komentuje Magdalena Jurdziak, dyrektor biura marketingu Lotos Paliwa.
W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe – ogólnopolski wywiad konsumencki oraz głosowanie czytelników "Rzeczy o Biznesie" -dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.
W styczniu 2010 r. mięło czternaście lat od powołania spółki Lotos Paliwa, odpowiadającej za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw Lotos. Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 320 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.
Ponadto spółka realizuje inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. Pierwsze z nich działają już przy autostradach A2, A4 i A6. Lotos Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.