– Nagroda ma dla nas szczególne znaczenie. To oznacza, że Grupa Lotos jest postrzegana przez swoje otoczenie biznesowe jako firma odpowiedzialna, rzetelna i wiarygodna. To atuty trudne do przecenienia. Mamy świadomość, że na takie wyróżnienie pracuje się konsekwencją i determinacją w sięganiu po najlepsze wzorce i dobre praktyki w zarządzaniu oragnizacją – powiedziała Jowita Twardowska, dyrektor ds. komunikacji, administracji i CSR.
Ostatnie lata dowiodły, że kwestie społecznej odpowiedzialności w działalności przedsiębiorstwa stały się jednym z najistotniejszych elementów współczesnego biznesu. W przypadku Grupy Lotos przekonanie o wartości CSR znajduje swoje odzwierciedlenie w jakości relacji z partnerami i klientami, w standardach współpracy z lokalnymi społecznościami i w warunkach stwarzanych pracownikom. Bez długoletniego budowania kultury zarządzania firmą opartej na wartościach wypływających ze społecznej odpowiedzialności, nie byłoby możliwe pomyślne przeprowadzenie wielu kluczowych projektów rozwojowych Grupy Kapitałowej Lotos, z Programem 10+ na czele.
Grupa Lotos w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu wspiera przedsięwzięcia, których ideą jest odpowiadanie na istotne potrzeby społeczne najbliższego otoczenia spółki, w tym także inicjatywy mające na celu wyrównywanie szans dzieci i młodzieży. Spółka realizuje projekt edukacyjny z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym, ekologii oraz prowadzi inne programy społeczno-sportowe.