– Liczymy na sukces – mówi Bożena Pomianek, koordynator ds. marki i marketingu Lotos Paliwa – Mamy nadzieję, że spot wyróżni się w bloku reklamowym poprzez oryginalną formę przekazu – dodaje.
Spot, który pojawi się w telewizji to kontynuacja poprzedniej reklamy "Cienie Mocy" w nowej, nowoczesnej odsłonie. – Film "Zmierz się z nowym wcieleniem mocy" to kolaż scen miejskiego i dzikiego świata – mówi o produkcji Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu Lotos Paliwa. – Przez całą historię przewija się motyw dynamicznego samochodu i pięknej, dzikiej pantery. Widzimy podobieństwa, które sprawiają, że te dwa pozornie odległe światy zdają się być bliźniacze.
Równolegle z emisją spotu w telewizji prowadzona będzie kampania prasowa, którą przygotowano w oparciu o najbardziej czytane i dobrane do grupy docelowej media, kontekstowo powiązane z kampanią. Ukaże się m.in. w gazetach motoryzacyjnych: Auto Świat, Auto Moto, Motor, Auto Motor i Sport, F1 Racing oraz Top Gear, a także w tygodnikach: Newsweek, Wprost, Polityka, Forum i Focus. Nie zabraknie również reklam w tzw. pismach life-stylowych: Logo, Smart, Men’s Health, National Geographic.
Paliwa Dynamic dzięki unikalnej recepturze zdecydowanie poprawiają dynamikę, czas reakcji i osiągi samochodów, pozwalając na pełne wykorzystanie mocy silnika oraz lepsze przyspieszenie. Dodatkowo zastosowane w tych paliwach komponenty znacznie obniżają tarcia w silniku oraz chronią zbiorniki i instalacje paliwowe przed korodowaniem.