Mirinda Free i 7UP Free już w sprzedaży

Udostępnij artykuł

PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych. Wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100 proc. smaku, 0 proc. cukru”. To bezpośrednia odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych napojów i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

Mirinda free

Mirinda Free oraz 7UP Free

Aktualne trendy jasno wskazują, że coraz częściej poszukujemy napojów i produktów spożywczych, które pozwalają cieszyć się ulubionymi smakami, ale w zdrowszej, mniej kalorycznej wersji. Marka PepsiCo ponownie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wprowadza nowe bezcukrowe warianty napojów Mirinda i 7UP na polskim rynku.

Segment smakowych napojów bezcukrowych stale rozrasta się i zyskuje na popularności. Tendencja ta najbardziej widoczna jest w krajach Europy Zachodniej, gdzie obserwujemy znaczne wzrosty sprzedaży napojów bezcukrowych względem ubiegłych lat. W Polsce ponad 1/3 konsumentów regularnie wybiera produkty bez zawartości cukru. W sprzedaży od lat dostępne są Pepsi Max, czyli bezcukrowe napoje typu cola. Ale dostrzegliśmy także potencjał innych ulubionych napojów gazowanych Polaków z portfolio PepsiCo. Do tej pory dostępne były jedynie w klasycznym, słodzonym cukrem wariancie. Mirinda Free i 7UP Free to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy chcą cieszyć się ulubionymi napojami i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru.
– powiedziała Magdalena Grędzicka, starszy kierownik grupy marek w PepsiCo.

Zgodnie ze strategią pep+ (PepsiCo Positive), firma PepsiCo stale przeprowadza reformulacje napojów i przekąsek. Dzięki temu oferuje konsumentom produkty o mniejszej zawartości cukru i soli. Także wytwarza je przy użyciu zdrowszych rodzajów olejów, tym samym zmniejszając ich kaloryczność. Mirinda Free oraz 7UP Free poszerzą zarówno portfolio marki, jak i znacznie wpłyną na wzrost segmentu bezcukrowych smakowych napojów gazowanych na polskim rynku.

Napoje Mirinda Free i 7UP Free są już w sprzedaży. Stopniowo będą pojawiać na sklepowych półkach w całej Polsce w butelkach o pojemności 0,5l, 0,85l, 1l i 1,5l.

Kampania promocyjna PepsiCo

Pojawienie się na rynku nowego wariantu Mirinda Free zostanie na dalszym etapie wsparte kampanią pod hasłem „100 proc. smaku, 0 proc. cukru”. Obejmie ona działania reklamowe w mediach społecznościowych i na innych platformach digitalowych (głównie Facebook i YouTube) oraz specjalne materiały promujące w punktach sprzedaży. Poprzez dedykowane ekspozycje POS marka zachęci konsumentów również do spróbowania 7UP Free.

Źródło: PepsiCo

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2022
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

LRDSP Raport okladka x

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.