Mocny koniec roku w sieci MOYA

Udostępnij artykuł

Pokazowa stacja jest własnością ANWIM S.A., natomiast siedem pozostałych punktów to stacje partnerskie zlokalizowane na terenie całego kraju.

Na północy Polski klientów obsługuje już nowa stacja MOYA w miejscowości Rychnowy k. Człuchowa przy drodze krajowej nr 22, będąca własnością firmy BAMI. Kolejnymi lokalizacjami MOYA w Polsce centralnej są stacja firmy ELIOT GT w Teresinie k. Sochaczewa przy drodze krajowej nr 2, należąca do BUSINESS OIL stacja w Paprotni k. Brzezin przy drodze krajowej nr 72 oraz punkt w Spale (gmina Inowłódz), przy drodze krajowej nr 48, będący własnością firmy KRAFT-POL. Kolejny obiekt to stacja MOYA otwarta w miejscowości Szczekarków (gmina Wilków, woj. lubelskie, stacja firmy CILION). Ponadto działają dwie nowe stacje w Polsce Południowej – w Środzie Śląskiej na skrzyżowaniu dróg 94 i 346 (własność firmy MALIA) oraz w Soninie k. Łańcuta przy drodze wojewódzkiej nr 881 (obiekt firmy SAWA-TANK).

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci MOYA, wśród nowych stacji znaleźć można zarówno duże obiekty zlokalizowane przy drogach o intensywnym natężeniu ruchu tranzytowego, oferujące klientom szeroki wachlarz usług (m.in. parkingi TIR, kąciki kawowe CAFFE MOYA, myjnie, kompresory, duże sklepy), jak i mniejsze stacje, położone przy drogach o znaczeniu lokalnym, wyposażone w podstawową infrastrukturę, a nastawione przede wszystkim na obsługę okolicznych mieszkańców.

Plan rozwoju naszej sieci na rok 2010 nie tylko w całości wykonaliśmy, ale wręcz go przekroczyliśmy – mówi Piotr Niemczyk, odpowiedzialny za rozwój sieci MOYA – Dodając do liczby działających już stacji podpisane ostatnio umowy o partnerstwie, z końcem roku możemy mówić już o ponad trzydziestu naszych stacjach w całym kraju. Co więcej, widoczne zainteresowanie siecią ze strony właścicieli niezależnych punktów pozwala nam mieć nadzieję, że początek roku 2011 będzie równie efektowny – przewiduje Piotr Niemczyk.

W pierwszym kwartale nowego roku sieć MOYA, oprócz otwarć kolejnych stacji, przewiduje m.in. pilotażowe wdrożenie karty flotowej, dalszy rozwój konceptu gastronomicznego CAFFE MOYA oraz gruntowną przebudowę strony internetowej sieci.