– Kwiecień 2011 był kolejnym udanym miesiącem dla Momo SA. Zapowiadane we wcześniejszych raportach i rozpoczęte w marcu ożywienie sprzedaży na stacjach paliw obsługujących klienta lokalnego trwało przez cały kwiecień i pozwoliło spółce osiągnąć czwarty miesiąc z rzędu dwucyfrowy wzrost wszystkich najważniejszych wskaźników tj. przychodów brutto ze sprzedaży (21,55 proc.), wolumenu sprzedaży (29,46 proc.) oraz ilości obsługiwanych klientów dziennie (17,68 proc.) – informuje zarząd.
Spółka skupiła się też na rozszerzeniu swojej oferty na klientów instytucjonalnych. Jak argumentuje zarząd, za takim krokiem przemawia dotychczasowy niewielki odsetek ich udziału w sprzedaży na stacji Momo i większe zużycie przez nich paliwa. Dlatego firma zdecydowała się na wprowadzenie karty flotowej, która pozwala m.in. na szybką i jednoznaczną identyfikację klienta podczas tankowania i przypisanie sprzedaży do zbiorczej, okresowej faktury. Spółka spodziewa się, że przeprowadzona akcja marketingowa dla klientów instytucjonalnych przełoży się na wyniki sprzedażowe w maju 2011.
Firma Momo powstała w maju 2010 roku. Spółka działa na bazie wniesionego aportem przedsiębiorstwa, które przygotowywało inwestycję w zakresie poszukiwania lokalizacji dla poszczególnych stacji oraz pozyskiwania finansowania jak również składania wniosków o niezbędne pozwolenia. Aktualnie kapitał zakładowy Momo SA wynosi 4,8 mln zł.