Moya wabi klientów na stacje

Udostępnij artykuł

Z myślą o tej drugiej grupie sieć Moya stworzyła tablice reklamowe, które będą z odpowiednim wyprzedzeniem informować kierowców o zbliżaniu się do stacji Moya.

 

Na każdej z tablic – oprócz odległości i kierunku – znajdzie się graficzny opis dostępnych na stacji usług. Kącik Caffe Moya będzie kusił kierowców zdjęciem apetycznego hot–doga i kawy. Pozostałe symbole poinformują klientów o możliwości skorzystania na stacji z usług myjni, zrobienia zakupów oraz podłączenia się do ogólnodostępnej sieci Wi-Fi.

 

Powierzchnie reklamowe o wymiarach 5,00×2,38m będą wsparte na dwóch  2-metrowych podporach nośnych z betonowymi obciążnikami. Grafika reklamowa na folii PCV z elementami odblaskowymi sprawi, że informacja o zbliżaniu się do stacji Moya będzie doskonale widoczna również w nocy.

Sieć Moya oferuje swoim partnerom wsparcie przy tworzeniu projektu graficznego tablicy, produkcji oraz jej montażu.

 

Szczególny nacisk Moya kładzie na jakość obsługi klienta i oferowanych usług, tak aby każdy z klientów czuł się usatysfakcjonowany z oferty stacji Moya. W tym celu wdrożony zostanie program kontroli jakości "Moya jakość" pozwalający zachować jednolity standard świadczonych usług na każdej stacji należącej do sieci Moya. Obecnie na terenie kraju działają 34 stacje w niebiesko-czerwonych barwach. Plany zakładają, że do końca roku ich liczba sięgnie 50.