Moya wprowadza program lojalnościowy dla klientów

Udostępnij artykuł

Program partnerski ma proste zasady: za tankowanie lub zakupy powyżej określonej kwoty klientowi przysługuje jedna z nagród, którą oferują stacje Moya: firmowe gadżety oraz darmowe kawy i hot-dogi. Program dostępny będzie na stacjach w Celinach, Człuchowie, Głuchołazach, Gzowie, Jarocinie, Krotoszynie, Mińsku Mazowieckim, Nowym Dworze Mazowieckim, Opatowie, Ożarowie Mazowieckim, Piwnicznie Zdrój, Soninie, Spale, Strykowicach Górnych, Środzie Śląskiej, Teresinie, Tłuszczu, Wierzbicy, Więcborku, Woli Rogozińskiej, Wsole oraz w Zamościu k. Bydgoszczy.

– Poprzez program „Tankuj… kupuj… i odbieraj nagrody” pragniemy przywiązać dotychczasowych oraz  pozyskać nowych stałych klientów dla naszych stacji – mówi Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu sieci – Nasz program jest atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnego zbierania punktów, nie obiecujemy klientom nagród w nieokreślonej  przyszłości, dajemy je od razu, i to wyróżnia nas pośród innych sieci  – dodaje. Z czasem program rozszerzany będzie o kolejne stacje MOYA.

Sieć Moya liczy obecnie 28 stacji. Jak informują jej przedstawiciele, podpisanych jest już kolejnych kilkanaście umów. – Jednym z podstawowych założeń dotyczących rozwoju sieci Moya jest równomierne rozlokowanie stacji we wszystkich częściach Polski – mów Paweł Grzywaczewski, członek zarządu właściciela sieci, firmy Anwim.