– Zdecydowaliśmy się na tego rodzaju kampanię informacyjną, aby pokazać wymierne korzyści wynikające z tankowania na samoobsługowych stacjach Neste. Liczymy, że to skłoni kierowców do częstszych wizyt na naszych stacjach – skomentował Paweł Sitarski, Retail Business Manager z Neste Polska.
Agencja reklamowa w całości odpowiada za strategię, kreację oraz egzekucję kampanii, która trwa od niedawna. Informacja o bieżących stawkach jest aktualizowana raz w tygodniu, co umożliwia sprawdzenie czy paliwo, które tankujemy na stacjach Neste A24 jest tańsze od dostępnego u konkurencji. Szczegółowe informacje na temat aktualnych cen na wybranych stacjach paliw można znaleźć na stronie www.nestea24.pl.
Neste to sieć 106 samoobsługowych stacji w całej Polsce. Obiekty zlokalizowane są głównie w największych miastach, jednak dla wygody klientów stacje Neste znajdują się również w mniejszych miejscowościach takich jak Wejherowo, Wałcz czy Czeladź.
Neste Polska jest częścią koncernu paliwowego Neste Oil. W Polsce firma jest właścicielem sieci automatycznych stacji paliw Neste A24. To pierwszy zagraniczny koncern paliwowy, który otworzył własną stację benzynową w Polsce. Na każdej ze stacji gwarantuje się szybie i łatwe tankowanie oraz wysokiej jakości paliwo, którego ceny są odpowiednie dla każdego portfela.