Nowa strategia firmy Tradis

Udostępnij artykuł

Planowany zysk netto za 2010 rok wyniesie 62,2 mln, co oznacza wzrost o 68 proc. względem wyniku z roku 2009. Lata 2011 i 2012 przyniosą dalsze zwiększenie zysku netto – o 40 proc. (do poziomu 87,1 mln zł w 2011) oraz o 30 proc. (do poziomu 131,1 mln zł w 2012).

– Nową strategię rozwoju przygotowywaliśmy już od wielu miesięcy. Mamy świetny serwis, perfekcyjnie skomponowaną ofertę i – co najważniejsze – doskonałe rekomendacje od partnerów. Ponadto, dołączenie do prestiżowego grona spółek giełdowych zwiększy naszą transparentność. Dzięki upublicznieniu uzyskamy realną, rynkową wycenę spółki. Jesteśmy przekonani, że najbliższe lata na rynku dystrybucji FMCG będą należały do Tradisu – powiedział Artur Kawa, prezes zarządu Grupy Handlowej Emperia.

Spółka Tradis stała się gigantem polskiej dystrybucji dzięki wdrożeniu kompleksowego systemu informatycznego i operacyjnego oraz ujednoliceniu standardów obsługi. Tradis jest w stanie zapewnić najwyższe standardy obsługi, będąc liderem kosztowym i jakościowym dystrybucji w Polsce. Tradis specjalizuje się w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta, która stanowi 80 proc. działalności dystrybucyjnej.

Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą cenione przez klientów sieci Lewiatan, Groszek, Euro Sklep i Milea.