W nowym katalogu GoSmart znajduje się aż 116 pozycji z nagrodami. Klienci będą mogli skorzystać z wielu licznych oraz atrakcyjnych nagród. Mało tego niektóre produkty w nowej ofercie będzie można kupić z 50 proc. rabatem, tzn. połowę będą stanowić punkty Smart, zaś drugą część będzie stanowić gotówka.
Punkty można zbierać za każdym razem, gdy paliwo jest tankowane na stacji Shell lub gdy kupowane są wybrane produkty.
Sieć stacji Shell obecnie posiada w Polsce 378 stacji benzynowych i daje jej to trzecie miejsce wśród wszystkich operatorów stacji paliw. Shell, pod względem liczby koncernów zagranicznych, zajmuje drugie miejsce. Na pierwszym miejscu znajduje się koncern BP posiadający 391 stacji zaś na miejscu trzecim, wśród koncernów zagranicznych jest Statoil, który w Polsce ma 291 stacji benzynowych.
Shell, jako pierwszy wśród sieci stacji, zaproponował stałym klientom program lojalnościowy – SMART (1999). Jako jedyna firma w Polsce, Shell oferuje kierowcom całą gamę zaawansowanych technologicznie paliw. Shell był pierwszą firmą, która w 2000 roku zaoferowała polskim klientom paliwa wzbogacane, sprzedawane pod marką V-Power. Duże zainteresowanie kierowców tego typu produktami zaowocowało systematycznym rozszerzaniem portfolio paliw wzbogacanych.