– Sklepiki na stacjach to był strzał w dziesiątkę – cieszą się ogromnym powodzeniem, a co najważniejsze, nie zaobserwowaliśmy zjawiska "kanibalizmu". Pomysł z modułowymi sklepami powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku. Badania i obserwacje jakie poczyniliśmy, jasno pokazały, że klient, który chce kupić gumę do żucia, papierosy albo inny produkt pierwszej potrzeby nie będzie chciał wejść do dużego supermarketu – opowiada Aleksander Hołoga, odpowiedzialny za rozwój stacji benzynowych Intermarché.
– Nie bez znaczenia pozostają również dni wolne od pracy. Nasze sklepy na stacjach pracują 24h. Należy również zaznaczyć, że ceny produktów są takie same ja w supermarkecie Intermarché – czyli niskie. To się podoba klientom. Jest miło, wygodnie, tanio i szybko – dodaje Aleksander Hołoga.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 180 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 161 supermarketów Intermarché oraz 74 sklepy Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. Ponadto sieć posiada także 29 przymarketowych stacji paliw. W 2009 r. jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.