– Doświadczenia właścicieli stacji benzynowych uczą, iż powodzenie interesu zależy nie tylko od oferty paliw, ale także od sprzedaży pozapaliwowej – mówi Piotr Niemczyk, dyrektor ds. rozwoju sieci MOYA – Stąd też powstała koncepcja kącika kawowego CAFFE MOYA, traktowanego zarówno jako źródło dodatkowych przychodów właścicieli naszych stacji partnerskich, jak i ich mocny atut, dzięki któremu wzrośnie tam sprzedaż paliw.
Punkty małej gastronomii CAFFE MOYA serwować będą klientom wysokiej jakości kawę, wykonywaną w większości przez samoobsługowe ekspresy kawowe niemieckiej firmy J.J. Darboven, typu Schaerer Coffee Factory. Ich prosta, intuicyjna obsługa pozwoli klientom na szybki i bezpieczny sposób korzystania z nowej usługi. Moduły do produkcji hot – dogów w punktach CAFFE MOYA zapewnia zaś poznańska firma Constans M. Wzornictwo nowych urządzeń komponować się będzie z linią mebli MOYA, zaprojektowaną specjalnie dla tej sieci stacji paliw.
W ramach uruchomieniach konceptu CAFFE MOYA przeprowadzone zostały (i nadal trwają) szkolenia dla personelu stacji z zakresu obsługi urządzeń, aktywnej sprzedaży i doradztwa klientom.
Sieć MOYA, należąca do spółki ANWIM S.A. do końca tego roku skupiać będzie 25 stacji paliw w całej Polsce, plany długoterminowe zakładają zaś prowadzenie 100 stacji paliw pod szyldem MOYA do końca roku 2013.