Nowy smak napoju Coca-Cola Energy

Coca-Cola wprowadza nową formułę napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. Produkt zyskał wyrazisty smak, jeszcze bardziej zbliżony do znanego na całym świecie smaku klasycznego napoju Coca-Cola. Zmianie uległa także szata graficzna opakowania. Teraz puszki mają matowe wykończenie oraz kolorowe zakończenia.

Coca-Cola Energy zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępna w wersji regularnej a także bez cukru.

Nowa Coca-Cola Energy to dobre rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wyjątkowy smak Coca-Cola w połączeniu z wysoką zawartością kofeiny. Ulepszona formuła gwarantuje nutę smakową jeszcze bardziej zbliżoną do Coca-Cola – co potwierdziły badania konsumenckie. Firma odświeżyła także opakowanie – nowe puszki charakteryzują się elegancką, matową teksturą a także kolorowymi zakończeniami.

Zmianie uległa receptura, ale nie skład napoju.

Wprowadzenie zmiany produktu wesprze kampania digitalowa, trwająca od kwietnia do maja br., oparta na precyzyjnym targetowaniu i interaktywnych formatach angażujących konsumentów. W pracę nad komunikacją są zaangażowane agencje: Grey, SMG Liquid Thread i dom mediowy MediaCom.

LIDERZY RYNKU – DOSTAWCY DLA STACJI PALIW – RAPORT 2021
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.