Organizatorzy targów udostępnili ciekawe narzędzia komunikacji podczas internetowych spotkań. – Wirtualny spacer po targach w technologii 3D daje możliwość odwiedzenia 141 stoisk pracodawców z całej Polski. W 27 pokojach branżowych funkcjonujących w ramach Wirtualnych Targów Pracy Internauci znajdą w tym roku przedstawicieli rozmaitych firm związanych z bankowością, finansami, farmacją, medycyną, inżynierią, IT, a także motoryzacją – informuje Orlen Oil.
Spółka Orlen Oil (dawniej Petro-Oil) powstała w 1998 roku jako wspólne przedsięwzięcie największych polskich producentów środków smarnych – Petrochemii Płock, Rafinerii Trzebinia, Rafinerii Czechowice i Rafinerii Jedlicze. Spółka działa w ramach Grupy Kapitałowej Polskiego Koncernu Naftowego Orlen S.A.
Orlen Oil to jeden z czołowych producentów środków smarnych w Polsce. Oleje Platinum to wysokiej klasy produkty Orlen Oil przeznaczone dla motoryzacji. Poza tymi produktami spółka jest także producentem olejów przeznaczonych dla rolnictwa, leśnictwa i ogrodnictwa (AGRO), olejów do maszyn budowlanych i ciężkiego sprzętu, olejów przemysłowych i technologicznych, smarów plastycznych oraz płynów eksploatacyjnych. Orlen Oil produkuje także kosmetyki Platinum IMPACT i chemię samochodową, a także rozpuszczalniki i bazy olejowe.