Producentem płynu jest firma ORGANIKA, znany i ceniony producent chemii samochodowej.
– Warto podkreślić, że wprowadzając linię produktów z logo Moya nie ograniczamy się tylko do organizacji dostaw tych produktów do naszych Partnerów, ale przede wszystkim przekazujemy naszym Partnerom całą wiedzę i wskazówki dotyczące aktywnej sprzedaży danego produktu, organizujemy praktyczne szkolenia dla pracowników stacji dotyczące merchandisingu. Chcemy aby nasz Partner był zadowolony z zysków osiąganych ze sprzedaży produktów z logo MOYA, a klient zadowolony z jakości oferowanego produktu i aby kupił go ponownie – mówi dyrektor Leszek Hendzel.
– Przystępna cena w połączeniu z wysoką jakością z pewnością zapewnią sukces naszego pierwszego produktu – dodaje.
Ponadto w następnym roku firma ANWIM zamierza wprowadzić do sprzedaży kolejne atrakcyjne artykuły.
Oferta firmy ANWIM skierowana jest do wszystkich osób, które oczekują gwarancji jakościowej w stosunku do tankowanego paliwa. Wszystkie stacje spod znaku Moya sprzedają wyłącznie paliwa najwyższej jakości, które zapewniają długą i bezawaryjną pracę silników w samochodach.
Ponadto na stacjach Moya znaleźć można szeroki wachlarz usług dostosowany do specyfiki rynku lokalnego, w tym m.in.: parkingi (także dla tirów), sklepy ze zróżnicowanym asortymentem produktów, myjnie, kompresory, odkurzacze, a także lottomaty.
Szczególny nacisk Moya kładzie na jakość obsługi klienta i oferowanych usług, tak aby każdy z klientów czuł się usatysfakcjonowany z oferty stacji Moya. W tym celu wdrożony zostanie program kontroli jakości "Moya jakość" pozwalający zachować jednolity standard świadczonych usług na każdej stacji należącej do sieci Moya.