Firma chce, aby marka Polcard silniej kojarzyła się z First Datą, dlatego nowe logo będzie zawierało obie te nazwy. – Wybraliśmy uroczystość jubileuszu dwudziestolecia firmy i marki Polcard, aby ogłosić tę zmianę. Uważamy, że nowe podejście do marki jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty Polcard oraz integracji z First Data i rozpoczyna nową ekscytującą erę w historii firmy. Jako część światowej korporacji, lidera w dziedzinie handlu elektronicznego, mamy bezpośredni dostęp do światowej klasy ekspertów z branży oraz najnowszych technologii, co z kolei pozwala nam oferować najwyższej jakości rozwiązania dla naszych klientów – informuje Janusz Diemko, prezes zarządu First Data Polska.
– Nowe logo łączy jednocześnie nasze dwie linie biznesowe, wydawnictwo i personalizację kart oraz przetwarzanie transakcji płatniczych, co wpłynie na umocnienie pozycji firmy na rynku. Sukcesy z ostatnich dwudziestu lat wykorzystamy we wszelkich nadarzających się okazjach, by dalej rozwijać firmę i aktywnie włączać się we wdrażanie najnowszych rozwiązań w obszarze bezgotówkowych płatności – dodaje Janusz Diemko.
First Data Polska SA obecna jest na polskim rynku od grudnia 1990 roku, jest największym na polskim rynku agentem rozliczeniowym kart płatniczych świadczącym swoje usługi zarówno w sektorze bankowym, jak i handlowo-usługowym.