Poszerzenie sieci dystrybucyjnej to priorytet

Udostępnij artykuł

– By w pełni korzystać z efektów realizowanych zmian równolegle zajmowaliśmy się optymalizacją naszej struktury geograficznej i podnoszeniem standardów obsługi logistycznej. Celem tych działań było poszerzenie sieci dystrybucyjnej Tradisu tak, by przez nowoczesne centra dystrybucji i oddziały cash&carry skupione w ramach ośmiu makroregionów móc docierać z ofertą do naszych klientów w całym kraju. Wiosną 2009 roku uruchomiliśmy nowoczesne centrum dystrybucji w Stargardzie Szczecińskim, którego powierzchnia handlowa sięga 15 tys. mkw, a jesienią podobne obiekty rozpoczęły działalność w Białymstoku (14 tys. mkw) i Poznaniu (8 tys. mkw). Oferujemy w nich kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych, w tym produkty typowe dla poszczególnych regionów – informuje dyrektor logistyki.

– Naszym klientom oferujemy zarówno sprzedaż serwisową, z dowozem jak również możliwość samodzielnego dokonania zakupów w jednej z kilkudziesięciu hal cash&carry. Swym zasięgiem obejmujemy teren całego kraju. Bazując na ośmiu makroregionach, docieramy zarówno do dużych metropolii, jak i małych wsi i miasteczek – dodaje Krzysztof Trojanowski. 

– Posiadamy własną infrastrukturę magazynowo – logistyczną i to pozwala nam zoptymalizować zarządzanie łańcuchem dostaw, obniżać koszty logistyczne i przekłada się na jakość serwisu oraz szerokość oferowanego asortymentu. Stale dążymy do ulepszana naszej oferty handlowej, negocjujemy warunki z producentami, szukamy rozwiązań, które usprawnią przepływ informacji i współpracę z naszymi partnerami – mówi dyrektor logistyki Tradis.