Program lojalnościowy na każdą stację paliw

Udostępnij artykuł

Gift Pack to pomysł na kartę podarunkową dla wszystkich tych biznesów, które nie wiedzą jeszcze
jak zwiększyć liczbę klientów, a jednocześnie utrzymać tych stałych. – Program wspomaga utrzymanie klientów i zachęca nowych. Istotą produktu jest niski koszt jego wdrożenia oraz łatwa i szybka obsługa kart online – mówi Krzysztof Rogaliński, business development manager w LaSer Polska.

Produkt jest dedykowany w szczególności dla małych i średnich przedsiębiorstw wszystkich sektorów handlu i usług, dla których przystąpienie do dużych programów lojalnościowych może być kłopotliwe. Przykładowo, właściciel stacji paliw niekoniecznie musi być zainteresowany wielkimi programami lojalnościowymi typu Payback czy Vitay. Może zamiast tego zakupić niezależny od innych podmiotów Gift Pack nawet z jedną kartą podarunkową i w ten sposób uatrakcyjnić swoją ofertę.

– Inwestując stosunkowo niewielkie środki w gotowy do użycia program kart, właściciel może spodziewać się wyższej częstotliwości wizyt klientów, a więc i wyższego obrotu. Poza tym dochód z niewykorzystanych kart to dla niego czysty zysk, zaś łatwość obsługi programu online umożliwia zaplanowanie i wdrożenie własnych kampanii promocyjnych – ocenia Krzysztof Rogaliński.

Gift Pack jest niezależny od wszelkich systemów kasowych lub terminali POS, a dodatkowo gwarantuje wydawcy karty, całkowitą niezależność w definiowaniu parametrów kart. Na karcie można zdefiniować wiele parametrów takich jak kwotę podarunkową, czas ważności, a także sposób w jaki mogą być wydane pieniądze, np. na zakupy pozapaliwowe.

Aby zarządzać programem kart podarunkowych potrzebny jest dostęp do internetu, gdyż wszystko zarządzane jest online. Platforma transakcyjna zapewnia takie aspekty jak: aktywację kart podarunkowych, dokonywanie zakupów kartami, doładowanie kart, historię transakcji, generowanie raportów, itp.