Asortyment firmy Salomon FoodWorld podzielony jest na trzy segmenty: finger food (przekąski do jedzenia palcami), handheld snacks (niewielkie dania na wynos) i center of the plate – dania serwowane na talerzu. Wszystkie produkty są na świeżo głęboko mrożone. Należą do nich dania kuchni regionalnej i międzynarodowej.
W małych konceptach gastronomicznych sprawdzić się może oferta finger food – drobnych przekąsek, do których należy Peppertizer czy Mozzarella Sticks & Co. Firma prezentuje też na polskim rynku nowe produkty: kluski serowe, Mini-schnitzel oraz Chik’n wings Provencal. Te ostatnie, czyli skrzydełka kurczaka, to jedna z modnych w Polsce przekąsek dla podróżnych w restauracjach szybkiej obsługi i na stacjach benzynowych. Z kolei mini-sznycle nie są obecnie bardzo rozpowszechnione, ale producent zapewnia, że pozwalają klientom delektować się panierką, jakiej nigdy jeszcze nie jedli.
Jak twierdzi Salomon FoodWorld, firma kładzie też szczególny nacisk na obsługę kontrahentów, do której zalicza się Sales Power Shop, publikacja prezentująca artykuły dotyczące promocji sprzedażowych i „rozrywki konsumpcyjnej” („eatertainment”). Firma nie oferuje wyposażenia do przygotowywania produktów swojej oferty, ale – jak twierdzi – współpracuje z ważnymi graczami na polskim rynku.