Statoil Poland w trosce o najmłodszych

Udostępnij artykuł

Kampania Statoil Poland obejmie ponad 20 tysięcy dzieci z pierwszych klas szkół podstawowych, znajdujących się w sąsiedztwie stacji paliw Statoil w około 150 miastach i miejscowościach z całej Polski. W szkolnych spotkaniach wezmą udział przedstawiciele Policji wyspecjalizowani w prowadzeniu akcji edukacyjnych wśród najmłodszych.

Spotkania edukacyjne mają na celu zapoznanie najmłodszych uczniów z zasadami ruchu drogowego. Dla wszystkich objętych akcją dzieci Statoil Poland zakupił książeczki edukacyjne, dzięki którym będą one mogły zapoznać się z podstawowymi zasadami poruszania się po drogach. Uczestnicy za swoją aktywność podczas quizu edukacyjnego oraz za udzielenie poprawnych odpowiedzi na pytania, otrzymują kamizelki odblaskowe.

– Statoil Poland prowadząc działania w obszarze odpowiedzialności społecznej już dwunasty rok z rzędu – od 2000r – aktywnie włącza się w edukację najmłodszych w zakresie bezpieczeństwa drogowego. Przez wiele lat trwania kampanii Statoil przekazał uczniom ponad kilkaset tysięcy elementów odblaskowych, co w istotny sposób wpłynęło na poprawę ich bezpieczeństwa  – mówi Andrzej Magryś, prezes Statoil w Polsce.

Integralną częścią kampanii Statoil Poland są konkursy plastyczne o tematyce bezpieczeństwa na drodze organizowane we wszystkich szkołach uczestniczących w akcji. Podobnie jak w latach ubiegłych, zwycięzcy otrzymują w nagrodę rowery wyposażone w światła przednie i tylne, hamulce i sygnał dźwiękowy. Dodatkowym wyposażeniem, ważnym z punktu widzenia bezpieczeństwa, jest kask ochronny. Wszystkie nagrody zostały ufundowane przez Statoil Poland.

Statoil Poland jest częścią firmy Statoil Fuel & Retail, prowadzącej detaliczną sprzedaż paliw i sklepów typu convenience. Statoil posiada w Polsce sieć 345 stacji paliw (189 – stacje własne typu Premium pod logo Statoil, 78 –stacje własne pod logo 1-2-3 oraz 78 stacji franczyzowych). Firma zajmuje się również dostawami lekkiego oleju opałowego oraz gazu płynnego do odbiorców przemysłowych i prywatnych. W swojej ofercie posiada także szeroką gamę środków smarnych, olejów przemysłowych i silnikowych najwyższej jakości.

Statoil Poland od wielu lat prowadzi działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego. Oprócz kampanii „Bezpieczeństwo Dziecka na Drodze” Statoil wspólnie z firmą Michelin organizuje od czterech lat akcję Tydzień Dobrego Ciśnienia, podczas której na stacjach Statoil sprawdzane jest ciśnienie w oponach samochodów oraz udzielane są porady jak utrzymać prawidłowe parametry ciśnienia.