W ramach umowy Sygnity wdrożyło rozwiązanie PetroStation – nowoczesny system wsparcia sprzedaży i zarządzania. Rozwiązanie umożliwi sieci wprowadzenie programu kart flotowych Moya Firma, który usprawni zarządzanie flotami samochodowymi przedsiębiorstw. Posiadacze nowej karty będą mogli dokonywać bezgotówkowego zakupu paliwa, jak również wybranych towarów i usług.
– Dzięki wdrożeniu kart flotowych Moya Firma chcemy uzyskać dostęp do większej liczby klientów i zwiększyć potencjał sprzedażowy sieci stacji paliw Moya. Dla każdej sieci, która chce liczyć się na rynku, posiadanie w ofercie karty flotowej jest dziś koniecznością – mówi Piotr Niemczyk, dyrektor ds. organizacji sieci stacji paliw.
System pozwoli sieci Moya na uruchomienie floty własnej oraz integrację z flotami obcymi. Zapewni sprawną i szybką obsługę transakcji bezgotówkowych poprzez zastosowanie soft-terminala. Rozwiązanie usprawni również sprzedaż detaliczną i pozwoli na szybki i łatwy obieg informacji pomiędzy stacjami oraz centralą firmy, ułatwiając zarządzanie wszystkimi informacjami o klientach.
Wdrożony przez Sygnity system PetroStation został stworzony na bazie wieloletnich doświadczeń. Aplikacja zwiększa konkurencyjność stacji, a także wspomaga ich działalność. wspomaga prowadzenie działalności oraz rozwoj stacji paliw pod kątem zwiększenia ich atrakcyjności i konkurencyjności. Jest przeznaczona dla właścicieli stacji paliw prowadzących zarówno samodzielną działalność, jak i należących do większych struktur organizacyjnych.
– PetroStation pokrywa wszystkie wymagania stawiane dzisiaj systemom stacyjnym, jak i systemom centralnym w zakresie pełnej obsługi sieci stacji paliw. Sygnity dostarcza własny produkt, który jest kompleksowym rozwiązaniem dla sieci paliwowej, w szczególności wspierając obsługę kart flotowych – komentuje Sebastian Herod, Dyrektor Obszaru Paliwa& Retail w Sygnity.