Tradis: Elektroniczne rozwiązania to priorytet

Udostępnij artykuł

– Dążymy do całkowitego przejścia na elektroniczną wymianę informacji z klientami, w tym celu m.in. wdrażamy elektroniczny obieg faktur – dodaje dyrektor logistyki.

– Nieustannie pracujemy nad podnoszeniem jakości naszych usług i obniżaniem kosztów. Nasza sieć logistyczna została stworzona w oparciu o kompleksowo opracowany model uwzględniający wszelkie koszty prowadzenia działalności w danym miejscu oraz koszty transportu miedzy centrami dystrybucji i oddziałami. Uwzględniliśmy również strukturę dostaw od producentów i sprzedaży do klienta. Model rozmieszczenia centrów dystrybucji i hal cash&carry jest wciąż doskonalony i optymalizowany – informuje Krzysztof Trojanowski.

– Rozwijamy także system WMS zintegrowany z modułami zakupów, sprzedaży oraz finansowym, który pozwala na monitorowanie działań w czasie rzeczywistym. Za jego pomocą możemy obserwować każdy magazyn w kraju. Wprowadzamy nowe funkcjonalności dzięki którym system coraz bardziej wspomaga kierownictwo w przydzielaniu zadań pracownikom. Posiadamy własną infrastrukturę magazynowo – logistyczną i to pozwala nam zoptymalizować zarządzanie łańcuchem dostaw, obniżać koszty logistyczne i przekłada się na jakość serwisu oraz szerokość oferowanego asortymentu. – mówi dyrektor logistyki Tradis.